första natten

första natten är nu jobbad.. kom hem 8.30 i morse.
tog en dusch o kröp ner jämte jeppe,
men icke sanicke, de gick minsann inte sova, jag var snarare rastlös.
vilade en stund iaf men sova? nää..
så kommer nog sova gott inatt. för igår vart det inte så mkt sömn,
jag låg o lyssnade på alla ljud, tankar som tänk om jag glömt ngt?
gjorde jag det inne hos den? har jag gjort allt nu? släckte jag nu? Är ngn uppe o går?
somnade sent o vaknade väldigt tidigt..
men morgonen gick fort och jag har nästa nattpass nästa vecka.
men det kommer bli tuffare.. att sluta 8 var ganska bra så att man kan åka hem o duscha,
vila o allt sånt där man vill. men som nästa pass nästa vecka.. 13.45-14.00
det kommer bli jobbigare det tror jag,men ja det blir vad man gör det till
..bara te att jobba på och tänka på pengarna som sen kommer att klirra in på kontot :P hehe!
välbehövliga sådana till en fattig student som mig :P hehe!

Man får jobba för det goda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback