3 veckor

3 veckor är det kvar på sommarjobbet, sen börjar skolan igen..
10 månader kvar i skolan, sen utbildad o förhoppningsvis ngn typ av jobb.
3 veckor kvar av sommaren? helt sjukt. hela sommaren är som bortblåst?
vart har alla dagar tagit vägen?
sommaren 2011 har gått väldigt fort.
jag och jeppe har inte fått särskilt många dagar ihop.
imorgon så börjar jeppe med jobbar, han blev inringd på sin semester
så det blir ett extra klirr på kontot sen. göttans!
men det behöver vi, för jag fick ledigt från skolan..
så i september är det vi som åker till Turkiet,
jag och mitt hjärta <3
Ska blir så underbart mysigt,
och efter ha jobbat som en tok denna sommaren känner jag att jag kan behöva lite ledigt.
så skönt att jag fick igenom ledigheten. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback