Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 29.. jädrans vad gammalt? :P

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Älskling!

3. Hur lång är du? 165 cm kanske?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Grown ups

5. Vem ringde du senast? Tina

6. Vem ringde dig senast? Carro

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Haha. verkligen ingen ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa när jag kör bil. annars sms :)

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? några dagar sen nu.. kanske man ska gå dit ikväll? ;P

11. Vilken ögonfärg har du? gröna

12. När vaknade du i dag? 10.30

13. Vilken är din favoritjulsång? Last christmas”

14. Vilken är din favoritplats? vid havet, men menas de i hemmet är det lätt i sängen med mysiga täcket

15. Vilken plats föredrar du minst? att vara på? offentliga äckeltoaletter ;)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Ja jag befinner mig kanske fortfarande i karlshamn, vem vet. haha

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar?

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? många goa skratt här hemma igår när vännerna va på besök

19. Hur stor är din säng? 180

20. Har du stationär eller bärbar dator? Vadå antingen eller? jag har både stationär o bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor? :P

22. Hur många kuddar har du i sängen? måånga

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Karlshamn

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!

26. Är du social? Det skulle jag nog vilja säga

27. Vilken är din favoritglass? päronglass, chokladglass

28. Vilken är din favoritefterrätt? marängswich, fruktcoctail, blåbärspaj, rabarberpaj.

29. Tycker du om kinamat?  Oh ja. men inget slår nr 10 på thai menyn här i stan

30. Tycker du om kaffe? Usch nej. gula tänder, beroende, dålig andedräkt,  vad finns det att tycka om?

31. Vad dricker du till frukost? Te, juice eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, vänster

33. Kan du spela poker? poängpoker kan jag :)

34. Tycker du om att mysa/kela? åh jaa :)

35. Är du en beroendemänniska? hur menar ni nu?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja jag vet någon till

37. Vill du ha barn? Ja någon gång i framtiden :)

38. Kan du några andra språk än svenska? Halv dålig engelska och lite grunder från tyskan

39. Har du någonsin åkt ambulans?Jaomen

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet! I alla lägen!

41. Vad spenderar du helst pengar på? vad spendera jag inte pengar på? haha

42. Äger du dyrbara smycken? Njae, smycken som är dyrbara för mig har jag

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu är det...hmm.. ?

44. Kan du rulla med tungan? rulla?

45. Vem är den roligaste människan du känner? alla är roliga jag känner. man orka ju inte med tråkmånsar. haha

46. Sover du med gosedjur? Nej inte längre. men gjorde när jag va yngre.

47. Vad har du för ringsignal? vet i tusan

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Japp

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? finns inget rött här?

50. Flirtar du mycket? bara med jeppe ;)

51. Kan du byta olja på bilen? gör dom inte sånt på servicen?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nopp, jag är ordentlig ;)

53. Vilken var den senaste boken du läste? psykologi

54. Läser du någon dagstidning? Nopp läser lite då o då på nätet ibland bara

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Öh, klart, shaaake it :)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 104.7

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vad social demokraterna tycker om ungdomskriminalitet

59. När var du i kyrkan senast? det var innan jul när det var julavslutning i skolan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? hmm.. Bengt kanske? haha

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? jag är ju ingen tält människa, en helg kanske.?


Kommentarer
Postat av: Cilla

Nr 10 ska de va ja!! :-)

2011-01-24 @ 11:50:13
Postat av: Cilla

Å du, olja måste ni själv kontrollera och fylla på med jä,mna mellanrum. Å du, man ringer inte eller smsar när man kör bil!!

2011-01-24 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback