Isac

Jag saknar min Isac.
Jag ringde han innan pga att jag saknade han..
men han var ganska upptagen med sitt datorspel.haha!
-Hej Isac
- Hej moster
- Vad gör du?
helt tyst i luren... Isac?
- Ja
- Jag skulle bara ringa och kolla vad du gör. för moster saknar ju dig
helt tyst i luren.. Isac?
- ja! Jag spela dator..
- jaha okej. jag skulle bara ringa och kolla vad du gör. för moster saknar ju dig!
helt tyst igen.. Isac?
- Ja!
- Jag kan ringa en annan dag om du är upptagen.
- Nej jag är inte upptagen..
- okej. har du vart på dagis idag? Var det skoj?
- MOSTER?? Vad rimmas på torg?
- hmm.. korg kanske?
- åh, tack så mycket!


haha. han vart ganska inne i sitt datorspel, bara till att lägga ner projekt-prata-med-isac-projektet! :P
fick prata med cilla istället! Men det gick ju lika bra de.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback