helg..

varför går helgerna så fort? Man hinner knappt blinka innan det är måndag igen..
fast visserligen går veckorna med väldigt fort..
helgen har varit underbart bra.
i fredags var mosters gullungar här hemma.det åts middag o efterrätt.
det tittades på tv, det lektes litegranna med innan det var dags för oss att möta upp
dom som skulle köpa vår bil.
efter mkt om och men pga ett papper saknades, men som hittades, blev bilen såld,
skönt att den är såld, inte lika skönt att vara utan bil. suck!
Imorgon tar vi beslutet vilken bil det blir.
Vi har redan mer eller mindre bestämt oss..
men vi får se :-)
efter bilaffären blev det myskväll hos annso och rille.
en mysig kväll med pizza, film och massa prat :)

lördagen kom och det innbar storstädning.
på kvällen vankades det bowling.
o gissa om det gick bra :-) jag gjorde 6 strikes och där med tog jag hem segern :P
kvällen fortlöpte hemma hos oss med vänner..
Jesper hade whiskeyprovning med. haha.
mycket prat och många goa skratt. kvällen avslutades vid 2- 3 tiden.
då kröp jag ner i sängen o somnade på direkten. så skönt..

söndagen är kommen och det innebär plugg och slapp..
usch. har ont i huvudet och är yr? jätte konstigt.. men så är jag ju som jag är med ;) hehe!

nehe om man ska återgå till plugget så det blir gjort :P
se framemot imorgon.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback