depp? åhh neeej.

vi fick svar från lägenheten innan. vi fick den inte. jäkla skit, så typiskt
när vi väl hittat den vi ville ha. perfekt var den! menmen..
imorgon ska vi besikta bilen, så hoppas att de inte finner några fel på den,
vilket vi inte tror, i så fall får vi den kanske såld på fredag, Gött isf! :)

men ack, jag har aldrig besiktat en bil förut, jag är nervös.
jisses,tänkt om man kör in i något, eller dess värre in i besiktningsmannen,
åhh hujedamig.!
sånt här har jag aldrig vart med om förut.
de är ju sånt mamma o pappa ha gjort liksom.
och nu ska jag, JAG alldeles JAG, besikta en bil, helt själv. haha!
De är ju läskigt!
tänk om gubben liksom klagar på allt. jag menar, jag kan ju inget om bilar så jag nicka väl bara o se glad ut liksom. ta emot vad som sägs o åker därifrån. fast det är väl så de går till kanske :P haha

dags att ta tag i plugget, det är ju en spännande dag imorgon..
ligger efter i läsningen, kommer komma försent till skolan pga besiktningen,
och nekad drömlägenheten, vad livet ser just ut nu, haha
njae.. tveksamt,
haha..jag menar bara.. med det ovanstående sagt, hur bra lär de gå imorgon liksom? haha
håll alla tummar och tår så är ni snälla :-)
nej jag är glad ändå. nya tag, nya utmaningar..
jag menar, jag klara väl en besiktning när jag klarade att leka elektriker häromdagen i tvättstugan..
eller elektriker o elektriker, mer ,, hmm..
en, fixare.. en-plocka-i-särare, jaa en plocka-isärare..
torktumlaren krabbde, malle fixa :-) tog bara ett tag :P haha
åhh aa, jag borde bli elektriker..
men ja..när jag tänker efter stängde jag ju inte ens av elen när jag va där o mekkade.
jag menar, lite riskfyllt liv får man ju leva ^^ haha!
elektriker är nog inte bra yrke för mig ändå.. ;)

men trots att huvudet värker, näsan är så igentäppt så att jag låter som frane fine,
ligger efter i läsningen och nekad drömlägenheten,
så spruuudlar jag av glädje.
känner mig så lycklig!
Sötaste Ticko sitter och titta på mig med sina fina runda ögon,
hör hur katterna äter i köket,
Jeppe som duschar!
Jag har de underbaraste som finns, här hemma,
här med mig, nu ska jag lägga mig o läsa,
sen pussa min fina jeppe godnatt på pannan och säga
hur mkt jag älskar honom innan jag ska sova!
så de så :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback