börja närma sig

börja närma sig veckans slut..
har renskrivit min del av grupparbetet..
käkat med jeppebus! :)
vart o kastat boll med ticko.
Jag visade Jeppe vad vi kunde kasta boll med ticko, så vi körde till en fotbollsplan..
och där fanns en rackarns knapp,
som jag kom ihåg sen jag var liten..
den tryckte jag in för att tända upp hela fotbollsplanen i mörkret till oss.
Så där stod vi, jag jeppe o hunden på den upplysta fotbollsplanen!
Mysigt värre! Det kastades boll och tränades med ticko innan vi for hem igen :-)

och nu när jag kom hem crashade min dator, fan faan faaan med!
så sjukt irriterande. hoppas den går att fixa !
Idag har vi haft psykiatri i skolan.
sjukt intressant!
sen hade vi redovisning, jag fick panikångest att skriva o berätta om.
jätte intressant! min grupp o jag klarade det fin fint! :-)

det här med LIA-plats är fortfarande en gåta för mig..
sjukt irriterande att jag inte kan påverka en sak på nått sätt..
jag har inte åldern inne på såna ställen jag hade velat testa på nu i ettan..
men jaa..det är bara till att söka på, jag måste ju hitta ngt snart, eller hur?
Jag får se hur det blir. var det blir och om det blir :-) hehe!
än kan jag ju inte ge upp, eller hur? :-)

skönt att det börjar närma sig veckans slut.. imorgon är det sexparty som gäller
och på lördag blir det middag hos mormor och sen film & mys med vänner :-)

nehe. nu blir det sängen med de finaste <3
mysvovven och jeppsson! <3
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Cilla

HAHAHAAH! P-slätten?

2011-01-28 @ 14:05:05
Postat av: malin

jajamensan :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback