2011


Tänk imorgon firas det nyår, nytt år.
tiden går så jäkla fort..
vart har 2011 tagit vägen egentligen?
det är frågan det..
satt och funderade egentligen vad har jag gjort egentligen 2011?
Vad har hänt 2011?
Jag har hunnit med en hel del faktiskt när jag väl tänker efter.
Jag har gått mer än halva min utbildning,
Leo kom in i mitt/vårt liv & han har nu fyllt sitt första år,
jag blev helt plötsligt ägare till två fina hundar,
många fina dagar och kvällar med älskling, vänner och familj,
myskvällar, grillkvällar och massa festligheter,
lärt känna nya människor och fått nya bekantskaper, massa fester,
vart på rocken första gången,
Vart i både Turkiet, Polen, Tyskland och Danmark detta året,
fått nya arbetserfarenheter och mer kunskap inför mitt kommande arbetsliv,
firat många födelsedagar och festligheter,
massa fina sommardagar med vänner, syskonbarn, familj, tosselilla, barnens gård,
fått fina och underbara kattungar, flyttat , firat ännu ett år till med älskling <3
osv osv osv :P


när man tänker på det så har det hänt en hel del detta året fast det känns som att året bara flugit förbi..
Tack alla ni som gjort mitt år så jädrans bra! Jag ÄLSKAR er! :-)
Gott nytt år alla finingar.
Önskar er alla ett riktigt bra år, ett riktigt bra 2012 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback