Länge sen nu...

länge sen nu som jag skrev ngt här i bloggen..
ärligt talat har jag inte haft tid..
Jag har jobbat som en tok.. och nu är det bara 2 dagar kvar på jobbet..
imorgon och på lördag..
söndag ledig och måndag så börjar jag skolan..
helt sjukt hela jäkla sommaren är förbi känns det som?
jobbade min sista natt tills idag. det gick prima!
Så det enda jag har gjort i stort sätt är att jobbat..
och de lediga dagarna jag har haft har jag tagit tillvara på varenda minut,
men vänner, familj osv. Så mina lediga dagar har vart rätt fullspäckade..
endå känns det som att jag inte har hunnit med så mkt..
lite drygt.
nuu lider jag mest av sömnbrist.
är konstant trött..där av lite hängig och nere..
o på råga till det har jag ju självklart åkt på en förkylning med,
hosta, täppt i näsan och allmän krasslig.
men det kanske hänger ihop med min dåliga sömn? vad vet jag..

ja detta inlägget blev väl inte så givande direkt..
men det är så det är..
nu ska jag sätta mig ner med mitt pluggande igen..
det som kommit efter hela sommaren..
det jag måste ta igen nu så att jag hinner klart med kursen innan min riktiga skola börjar..
idag är nog den enda lediga dagen på hela sommaren som jag faktiskt har vart hemma en hel förmiddag
och det lär bli eftermiddag med... helt sjukt.
men det blir en goo lön nu som kommer i augusti..
nämligen för närmare 190 arbetstimmar.
de pengarna är välbehövliga kan jag säga!
Och snart åker vi till turkiet med.. där ska jag bränna både pengar o fett!
Jag behöver verkliogen lite ledigt nu..
Lääängtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback