en riktigt hääärlig fredag

skolan idag som vanligt, 9-12!
hem igen, fixade lite käk, kastade i oss de,
tryckte in katterna i buren och iväg till veterinären
för vaccinera bruce och undersökning på sandy! ;)
allt såg bra ut..
de konstaterades att Bruce är en äkta karlsson,
han hade lite underbett precis som resten av oss ^^ haha!

hämtade isse, handlade,
käkade lite lätt, sen iväg på bowling.
Isac var jätte duktig! :-)
nu har det blitt pizza, film, godis, chips, ostringar!
cola och fanta!
en nyttig kväll? nä, men myysig <3

-------------------------------------------------------------------
Isacs roliga kommentar innan..
vi ska bara hämta en cykelpumpen hos morfar
- kan du inte be dom gåå ner för jag orkar inte gå upp?
haha. han är en liten latmask minsann!

kommentarerna fortsatte.

Jag - Isac, du kan väl hjälpa Jeppe att pumpa min cykel?
Isac - är det din cykel då moster?
Ja det är det!
- men moster, är det din cykel, får du ta hand om den själv!!


ngn minut senare ska vi parkera bilen, parkera typ 20 meter  max från huset.
isac ser förvånad ut och suckar,
- menar ni att vi ska gå enda hem?
haha, latmask! <3
----------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Cilla

"lätt underbett som resten av oss??" Whaaat? Jag har absolut inget underbett! :-D Å Isac han e bäst, latheten har han efter mig. Haha!

2010-09-06 @ 10:58:39
Postat av: malin

haha, jo du o pappa är ju värst ^^ jag ha inget underbett minsann ^^ haha. Ja tur att han ha ärvt ngt från dig sis :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback