onsdag..

nu är det alla redan onsdag!

Igår var det lite tisdagsnöje som stod på schemat,
jag och en klasskompis åkte ut i skogen för att plocka svamp..
och om vi hittade svamp, riktigt mycket med, så var riktigt roligt! :)
svamparna började försvinna och klockan tickade på, så jag avgick!
körde hem, hämtade hjärtat! sen mcdriven!
Japp, mcdriven, JAG körde! Jag!
första gången jag ngnsin har kört mcdrivern! :p haha!
vi fick vår mat, gasade vidare mot mörrum
för att passa mina små stjärnor! <3
blev lite kojbyggande, blev vällinggörande,
tvtittande, bus, nattning och sagoläsning!
Jisses, vad tung lillgrabben är, jag fick ju byta arm var femte minut för
den domnade av när han låg där på armen..
men efter några sånger och vaggande somnade även han!
3 sagor senare somnade även Isac! <3
så när cilla o johan kom hem sov båda barnen
och vi satt ihopkurade i soffan och glodde på tv!
Jäkla vilka bra barnpassare vi är!

____________________________________________________________
Onsdag..

Tiden och dagarna bara flyger iväg, det är helt sjukt juh!
redan onsdag o halva veckan har gått..
ibland vill man bara stanna upp tiden för att allt går så jääkla fort!
jag tycker det är läskigt! helt skrämmande egentligen!!

ja..men så är det! Några timmar extra på dygnet skulle inte vara fel ibland heller.
men hey, det är som det är! hehe!
denna skoldagen idag har varit jätteroligt och jag är jättenöjd!
vi har målat, kladdat, spekulerat och inspirerats! :P

mkt mer roligt idag har la inte hänt?
handlat lite, torkat svampen jag plockade igår,
håller på och tvättar och har nu även bakat muffins (äppel) som är i ugnen,
och nu äntligen blir det att sätta sig ner i soffan, ta de lite lugnt,
glo på tv och fundera ut hur/vad jag ska skriva om nästa vecka inom utv. psykologin!
då vi har "lov"! ska blir riktigt skönt!

Och jag ser framemot helgen riktgit mycket som jag ska spendera med
älskade Fie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback