kii-boxning

igår var man inte på topp..
men de förvarnade jag sis om innan vi träffades på kiet!
shiiit vad snabbt man kommer ur form..
den bra konditionen jag skaffade mig när jag alltid va ute o gick är som bortblåst!

ki-boxningen gick väl sådär.. men jisses svetten lackade! haha!
10 minuter in på passet var jag så varm så tröjan åkte av..
hur fasiken ska jag stå ut i 50 minuter till? jag kommer döö va min tanke!
ja nämnde jag att konditionen ligger inte på topp just nu?
30 minuter senare var jag ännu närmare nära-döden-upplevelse,
men lite vatten i kroppen och fortsätta kämpa så fixade det sig!
Jag o sis kämpade förtvivlat med de där situpsen med fötterna ihop..
när de andra hade gjort 15 som man skulle, hade vi gjort 3-4 stycken!
vi skyller på nybörjartempot, något annat kan de ju inte beror på? eller hur?

ja.. boxningen va kul..tyckte jag.. men jag vet inte om medmänniskorna i salen kände detsamma..
den ena råkade jag sparka o den andra råkade jag ta i handen när vui gjorde övningar!
herre jisses..
o det här med ben och armar samtidigt? kommer jag ngnsin lära mig det?
noll motorik alltså!
O de som stod bakom mig o inte såg ledaren utan förlitade sig på
den framför gjorde rätt och visste hur man skulle göra,
de gjorde helt fel val när de tittade på mig..
stod där o flaxade o viftade med armarna både då o då!
hann liksom inte riktigt med, men som sagt, de beror ju på på att jag är nybörjare,
inget annat, eller hur sis?

Sen var det dags för lite boxning igen i passet...
när man ville att den man boxades med skulle byta sätt att slå på så skrek jag KAAAAAJ!
det var tydligen oxå fel!
men det bjuder jag på!
Ki- boxning var jätte roligt, och jag är ledsen om jag skadade ngn medmänniska


Jag är glad att jag fixade hela passet och inte ens en gnutta träningsvärk idag! tummen upp
jag ser redan framemot nästa pass!! :P haha!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Nästa pass???? :-O ;-) KAAAAJ! Jag tror jag dööör.... Haha! Kul va de! Å träningsvärken brukar komma 2 dar efter...

2010-10-08 @ 21:12:58
Postat av: malin

ja jag vet.. men jag intalar mig själv att det kommer inte komma ngn träningsvärk imon heller :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback