Bilder som jag lovat :-)


Jag och lilleman var i ett team mot de alla de andra killarna :) Jisses vad vi kastade och skjöt bollar på de ;)


Jag och Lilleman <3
Frågan är nog ändå vem som tyckte detta va roligast? Jag eller Isac? :P




Dags för drickpaus :-)

Mina svarta strumpbyxor är inte så svarta mer.. efter ha krälat runt där inne och råkat komma åt rackarns kardborreband  där inne så fastnade allt på mina strumbyxor o nopriga blev dom med..haha! de var i alla möjliga färger och ett hål i tån hade visst med uppstått mitt i leken! typiskt. men har man roligt så har man ;-)
går man in för leken så gör man..
Så vad hann vi åstadkomma under denna dag på andys lekland, förutom massa skratt och bus
jo de ska jag berätta..
ett par söndriga o noppriga strumpbyxor, ett par jeans förstördes,
även ett par glasögon och en bula uppstod. men det var det värt :-) haha!





Haft en kanon mysig dag.. och mysandet fortsatte här hemma med pizza, film,
popcorn, chips och pepsi! :-)
Mysigaste lördagen på länge!

Jag älskar er mina stjärnor <3
Tack för ni har gjort min lördag så bra! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback