trött och ledsen...

Jag blir så trött och ledsen..
avslutade en förlängd pencillinkur nu för 2 veckor sen..
och nu är det dags igen.. penicillin hit o dit..
läkarmottagning, sjukhus, kalla de va man vill..känns som jag inte gör annat än är där o ränner.
och ännu mer lär de bli när remisserna börja trilla in..
när de nu gör de, om 100 år kanske? Sjukvården är ju så seg!
Idag var det jobbigt när jag gick ifrån läkarstationen!
Tårarna var nära, är så trött på att aldrig känna mig kry,
är så jääävla trött på att vara sjuk..

jaja..man kan ju undra, vad äter hon nu penicillin för..
samma sak som förra gången, nästan..
samma orsak till varför jag ska äta det igen iaf.
min slemhinnor i näsan. de funkar som sagt inte som de ska.
mina slemhinnor i näsan var väldigt irriterade och var röda! inflammation!
de har blivit de pga att jag vart förkyld så länge och mycket nu.
(kunde va en ärftlig sjuka men inget vi skulle spekulera i nu utan får ner svullnaden.)
Tråkigt värre.. så jaa.. det påverka då både öron, ansiktet, hals o allt!
så surt!
Så nu har jag vätska i öronen IGEN pga slemhinnorna, vätskan gör att mina trumhinnor bukta utåt,
därför jag har ont i dom..
sen hade jag bihålsinflammation,
röd i halsen och inflammation i knä leden.
Inte roligt alls!!

så nu blir det 2-3 ipren om dagen i en vecka, pencillin i 10 dagar - 2 tabletter om dagen!
nässpray 2-3 gånger om dagen!
och dricka mycket!!
hej o hå, välkommen pencillinkuren, nässprayet, och iprenen! :-)

Håll tummarna för att mina slemhinnor ska bli bättre snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback