Tisdag.

redan tisdag..
idag har det pluggats en del, även några ärende på stan har hunnits med,
god middag: schnitzel, klyftpotatis, majskolv, sallad och bearnisesås som jag gjorde.
sen vart vi på posten o fixade lite brev!
och nu sitter jag helt slut i soffan..

imorgon väntar en ännu mer fullspäckad dag..
men även en rooolig sak!
men ja fullspäckad dag..
fick så dåligt samvete när Isac frågade om han fick sova här o så ha vi så mkt att göra imorgon..
han får sova här på torsdag istället, då kommer det bli bus på högsta nivå! :-)
Moosters stjärna <3

Imorgon är det onsdag? o halva "lovet" har gått.. jisses..
jag har inte ens fått hälften uträttat som jag vill, o kommer nog inte få det heller..
typiskt! men viktigaste är att uppsatsen är inlämnad till på söndag! o det lär den vara :)

jisses, vilken gaaalen helg det har vart, helt klart den bästa helgen på länge!
i fredags var det mys med tacos med fie o älskling..
och även glögg, pepparkakor o lussebullar mumsade vi på!
kollade på tv och snackade skit! en riktigt mysig dag :)

Lördagen kom, och jag o jeppe gick på stan, sen åkte vi o plockade svamp,
kvällen kom och fest med den!
jag o fie tyckte att de var dags att kolla in compa igen
efter 3 veckors uppehåll, hahaha!
vi tog en varsin cider här hemma..
fick stanna till på statoil för att få i mig en korv så min kurrande mage var nöjd!
vidare på fest i skogen hos sandra o jimmy!
var där 1-2 timme, sen åkte vi in till stan igen..
och efter en stund kom cilla och ett helt gäng inramlades o festen var igång.
det sjöngs karaoke, det shotades, det spilldes,
det skrattades, en riktigt rolig kväll,
den bästa på länge!

det kände även mitt buliga huvud och knä dagen efter..
hmm.. att man alltid ska vara så klantig ? :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback