pratig?

ja jag är ju väldigt pratig av mig o gillar att prata,
men syns det på mig om man inte känner mig?

Jag börjar undrar detta..
idag har det vart flera stycken som börjat prata med mig som jag inte känner.
Först var det en dam i väntrummet som började prata med mig om lite allt möjligt..
efter sjukan när jag började gå lite i väntan på mamma..
då träffade jag på en farbror som undrade hur mycket klockan var.
jag svarade glatt.. och farbrorn tog väl det som att jag ville kommunicera så jorå,
där stod han o pratade om vädret, och att han skulle med bussen o
att det var skönt att den låg så nära osv.
tredje personen träffade jag när jag var ute o gick med Ticko,
då var kommentaren - Oj vad det regnar, inget roligt det här du!
Och för att inte tala om vad grannarna har pratat med mig idag,
jag blev ju till och med inbjuden på en husesyn.
Och de tackar man ju inte nej till, jag stödjer liksom grannsämjan :)
kollade in deras fläkt också i köket.. säger bara en sak
ser upp hyresvärden för sån fläkt ska fan Malin karlsson med ha! :P

men över till pratighet!
Utstrålar jag- kom-och-prata- med mig?
Ja jag vet inte, och det är inget direkt som stör mig,
jag gillar ju att prata, det är bara roligt.
men bara funderat på om jag liksom ser ut som "pratig" ? haha!
eller är det bara att svenskarna vill prata om tex vädret med någon? hmm..
en liten fundering i mitt huvud bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback