måndag

måndag och jag sitter här hemma..
känns konstigt att vara hemma.. men skönt :)
jorå..nu är jag ledig en hel vecka, eller ja vi har fått en uppgift som vi ska
jobba med nu denna veckan, inlämning senast på söndag!
så jag och några klasskompisar tar tjuren vid hornen och ska träffas idag,
plugga lite och byta lite ideer och fortsätta vårt grupparbete så det blir klart
så man verkligen kan vara ledig denna veckan, skönt..
det är så mycket annat som ska göras nu när man är hemma om dagarna.
lägenheten ska städas, fönstrena ska putsas, samtal ska ringas osv osv osv!

nu ska jag ta och göra mig lite frukost!
och duscha.. sen vid 11 blir det att åka till pisan o plugga som sagt..
och i eftermiddag ska jag och jeppe åka iväg en sväng!

Yeaah! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback