Isac <3

Jag sitter och tittar på en massa gamla kort på datorn,
sitter o tänker på isac som jag ha massa kort på.
Isac har då alltid vart en go unge!
Sitter och tittar på lite filmsnuttar jag har spelat in på honom.
Han är så underbar lilla Isac.
Moster saknar sin Pysen!
Men man ser han oftast äldre än vad han egentligen är och ha varit.
Han är så duktig så, mosters stjärna!




MOSTERS STJÄRNA <3



mosters båda underbaringar <3
Wiggo är självklart med en underbar unge, men han ha liksom inte kommit upp i åren än..
men det kommer bli massa bus med han med ska ni se, han får växa till sig o bli lite större först :-)
ska nog lära han allt jag kan den lilla fisen. moster älskar ER :)

Kommentarer
Postat av: Isac

Å jag älskar dig världens bästa moster!

2010-12-16 @ 08:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback