lördag

helgen är kommen..
igår fick jag jobba över litegrann..
men det var bara bra, tjäna in lite extra timmar/pengar ;)

sen blev det stress när man väl var hemma i karlshamn..
blev avsläppt hos mamma där jag hämtade bilen.
sen hem till Jeppsson <3
som fick fixa pajerna för jag blev så försenad!

in i duschen. på med smink och kläder,
sen köra till swingtown på knytkalas hos sanne <3
mkt mkt trevligt! en rolig kväll med mkt snack, god mat och många härliga skratt! <3
tack så mkt för denna lyckade fredags kväll :)

nu sitter jag i soffan och vänta på att klockan ska ticka på..
jeppe är på gymmet och jag bara sitter här, haha.
tänkte fråga med en person om vi skulle ut och gå men
det sket ju sig kan man ju säga!
hmm..
aa. så det blir att slappa lite men det är skönt..
måste varva ner litegrann också ibland!

min älskade syskonbarn har vart här idag med, fikat, busat,
myst och tittat ngra minuter på emil filmen! hehe!
de är för underbara dom!
Cilla och johan hade köpt med sig goda wienerbröd, det var med underbart..gott :) hehe!
men ack så onyttigt..
men man lever ju bara en gång, så man får la passa på :)

ikväll blir det att umgås med folk och bli bjuden på tacopaj, spela kubb osv!
ska blir riktigt roligt faktiskt :)
ser framemot det! :)
känner att jag behöver träffa lite vänner idag!
ska bli mysigt!
o man skulle tappa upp ett  varmt bad, ansiktsmask och slappna av ordentligt?

aa..de låter som en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback