onsdag

onsdag alla redan, dagarna bara flyger iväg..
har dock inte jobbat nått än ialla fall denna veckan..
både skönt och inte ksönt.. man säger ju aldrig nej till jobb liksom.
alltid skönt att få in pengar liksom.
men ganska skönt att hinna med annat som man måste hinna med här hemma med nu när man vart ledig.

igår var jag och hälsade på Sanne och lilla Romeo.
Glömde dock kakan hemma, jag hade bakat banankaka.
men den låg så snyggt kvar här hemma!
typiiskt! hehe!
men fick god fika hos sanne, chokladbolle och te :-) mums!
Lilla Romoe var så söt! Men han bara skrek när jag höll han..
sen när sanne tog han igen så var han tyst.
hmm..det där med små bebisar är nog inte ritkigt min grej, de verkar inte gilla mej. haha!
Men guuuh så söt lilla Romeo är, och så mkt hår.
En riktig gullunge helt enkelt! <3

sen bar det av hemåt, Isse och cilla skulle komma!
Så då blev det bus med Isse innan vi satte på en film som han velat se lääänge
monster vs aliens!
så satt vi alla o glodde på den.. men njae..den var inte så bra..!
alla tecknade filmer har ju budskap som bara vuxna förstår.
jag gillar fortfarande astrid lingrens alla fina sagor, berättelser och filmer
så som madicken, pippi, emil och alla dom!
de kommer jag nog alltid gilla :-)

vid halv åtta åkte isac, cilla hem för då kom johan o hämtade dem!
och jag och älskling kröp upp i soffan o glodde på ''dating in the dark''
jisses vad det programmet är bra, brukar vara roligt men igår han som var med va ju konstig! haha!
Tur att hon inte valde han som bara ville få en sak gjord..! usch!

idag har jag än så länge inte gjort många knop.
blir plugg, träna och lite sådär idag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback