ojsan..

oj nu var det ett tag sen det skrevs här i bloggen..
jag har liksom lite bloggtorka.. har väl inte haft så mkt att skriva om..
har haft fullt upp med de vanliga, tvätt,disk,städ, jobb, träffa kompisarna,
fester,sminkpartyn, promenader osv!

nu är det redan onsdag och halva veckan har gått!
2 dagar till o sen är de helg..
det bästa med helgen är, när man vaknar upp på lördagsmorgonen
och få se sin söta älskling ligga jämte en och sussa så söt! :-) hihi!
jag älskar verkligen det, älskar vakna upp jämte min jeppeboy <3
och de mysiga morgnarna med frukost tillsammans o sådär :-)

det har blivit jobb även idag..skönt att man får jobba lite med.
man blir så trött och nedstämd över att bara gå o hemma o sen att man inte får några pengar!
det suger! man är ju så beroende av pengar! man blir deppig!
så härligt nu när det har flytit på och man fått jobba o bli sysselsatt om dagarna + tjänar pengar!
känns riktigt bra!
men snart dags att söka utbildning så jag hoppas jag kommer in på nått av det jag vill!
man kan ju alltid testa att söka :-) så får man se sen vad man tar för beslut!
om de blir plugg eller inte :-P har man tur kanske man lyckats få ett jobb ^^ hehe!

nehe..nu ska jag plugga klart denna uppgiften o sen påbörja maten tills hjärtat kommer hem! <3
nästa vecka ska jag börja med ny kost och mer motion,
nya livet helt enkelt.. hur många ggr har man inte sagt det nu egentligen? :P hehe.
men denna gången ska jag anstränga mej och jag ska lyckas :P hehe!
förhoppningsvis har jag sluppit förkylningen då så att jag kan börja träna och röra på mej mer,
utan att få svårigheter med andningen och sådär!

ha det så bra :-)

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback