lööön

Jag längtar till lönen nu..
är akut behov av nya skor!
suck blä och fy!
Jag som hatar att prova skor, fast jag älskar att äga skor!
och ha många olika skor så man kan variera sej.
det är bara så tråååkigt att prova skor!
hmm.. konstig kombination!
man är iaf nöjd när skorna passar och dom är ens egna sen.

har ett par skor jag använder heela tiden o dom är inte hela någonstans..
så när lönen kommer är det dags att bege sig till skopunkten! :P
så man kan skaffa sej mer än ett par dojjor så man kan variera sig :P hehe!

mkt man vill göra o ska inköpa när lönen kommer.
hmm..skor, gardiner, klippning, mat, hyra, inredning, tavlor, gärna spara lite,
presenter till folk som fyller år, den där klockan vi vill ha, räkningar osv osv!
men ja.. man har inte råd med allt man vill..
man får prioritera helt enkelt! o det man inte kan denna månaden får man ta nästa! :D
Ja jisses.. hade vart bättre om man hade vart miljonär :P haha!

Kommentarer
Postat av: DuochVi

man får helt enkelt köpa lite då och då när man kan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback