helgen över

ja nu är den super trevlliga o roliga helgen över..
tiden går fort när man har roligt! :-)

i fredags vart det jobb till två..
sen hem o plocka undan lite grann..
mysa med älskling o sådär.
sen anlände lite folk hit vid åtta tiden..
och det blev film o spelkväll, två filmer.
massa prat, mkt trevligt!
folket begav sig hemåt vid tolv, halv ett..
då blev det bingen för mej och älskling!

lördagen kom och likaså morgonen promenaden jag o hjärtat tog i det fina vårvädret med den!
sen blev det att plocka undan, diska och bara ta det lugnt.
Vid fyra var det dags att bege sig.. hem till en nervös Daniel och en styck louise! :P
sen vankades det fem kamp i Kallinge.. sjukt kul :-)
efter det blev det att allihopa begav sig hem till Karlshamn igen..
och åt riktigt god mat.. fläskfile, potatisgratäng, potatishalvor och sallad! :-)
med mycket trevligt sällskap, sen blev det att spela spel och spela wii!
en toppen kväll helt enkelt.
sen vandrade jag och älsk hem. tänkte det var lika bra att gå istället flr skjuts.
så gjorde man av med lite kalorier iaf :P haha!
vi var helt slut efter fem kampen.. känns som man börjar bli gammal? haha!

i dag har vi bara tagit det lugnt..
promenerat, kollat tv, film, datorn, ätit och SLAPPAT!
riktigt skönt!
och nu är helgen slut.. inga arbetsdagar inplanerade än så länge denna veckan.
så man får se om jag blir inringd något, jag hoppas på det iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback