fortfarande onsdag.. dagens ilandsproblem :P hehe!

så irriterande att det finns inget att glo på på tv annars knappt..
men idag..
jo då visas allt man vill se på samma tid!
både efterlyst, fuskbyggarna, greys anatomy, andra avenyn!!
ja jag vet...dagens ilandsproblem, men vadå? hehe!

idag ha det blitt jobb..
efter jobbet gick jag upp till mamma en svängiläng innan jag cyklade hem igen,
kom hem, pluggade och mailade in mina uppgifter, plockade undan lite, vilade typ en kvart,
sen kom hjärtat hem så då gjorde vi mat, käkade,
efter det hoppas jag in i duschen, och nu har jag nattutstyrseln på
och har precis kastat ihop en banankaka som står i ugnen :-P mums!
mkt ambitiöst tycker jag själv :-)

så nu blir det efterlyst, en kopp te och en bit banankaka!
nästa vecka är det andra saker som gäller så man
får njuta denna veckan med me godsaker ^^ hehe!
blir efterlyst ikväll för på söndag går repris för både greys o fuskbyggarna^^ haha!

nehe..over and out mina vänner..
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback