tummen ner..

jag måste bara göra ett tummen ner inlägg..

det är så tråkigt.. man söker jobb efter jobb..
men jobben har inte ens mage att skicka tillbaka eller höra av sej o säga
- nej tyvärr, vi har hittat en bättre som platsar bättre för detta arbetet.
- nej tyvärr, det e redan tillsatt..

vad som helst!
men man bara söker o söker, men får aldrig ngt svar.

TUUMMEN NER för de jobb som inte svarar när man sökt!

kom ihåg förrförra sommaren sökte jag typ 30 stycken sommarjobb.
jag fick 3 svar tillbaka av alla dom jobben!!

vi ungdomar kämpar faktiskt med att få jobb,
för vem vill inte kunna klara sej själv?
jag tror nästan alla önskar sej ett heltidsjobb,
ialla fall jag gör det!

TUMMEN NER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback