Respekt!

en annan sak som är irriterande..
det är folk som är så respektslösa!
idag när jag satt o väntade på bussen efter jobbet..
kom de en kvinna. säkert 40,50 år..

kom och satte sig jämte mig i busskuren..
inget fel med det.. men när man sitter där i kuren och
märker att de luktar rök,då är de inte okej!!
vänder mej om och japp. där sitter hon, vuxen människa.
jämte mig på bänken i kuren o RÖKER!!!
hade inte bussen kommit efter de få minuterna som den
gjorde så hade jag sagt till henne..
för jag tål inte röken..
man luktar skit och min andning blir svår!
nästa gång de händer är det nästan bud på att ta fram astmasprayet o ge dem en läxa!
VISA RESPEKT GOTT FOLK!
vill ni röka, fine. men gör inte det så att det drabbar andra!!!!
usch..!!!

Kommentarer
Postat av: DuochVi

svar: ja jag tvättar numera 2gånger i veckan, så då blev det bara två maskiner nu sist. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback