Januari 2010

nu är de nya året kommet.
det välkomnade vi inatt uppe vid torget! :)
sen gick vi hem till oss igen :D


nyårsafton var bra!
folket anlände vid halv sex, då fick de bål :)
vi satte oss klockan sex och käkade :) riktigt mumsigt
vi åt potatisgratäng, italiensk potatissallad, fläskfilé. kycklingfilé, 2 sorters olika pizzasallader,
rotfrukter, sallad, bröd, ost, brieost, frukt (annanas, apelsin, kiwi.)


till efterrätt blev de kladdkaka och grädde :-) riktigt gott!

sedan anlände mer folk, chipsen dukades fram.
det blev sång och massa snack, paaaarty hela kvällen.
tycker dock de e dåligt av folk som säger att dom SKA komma men inte dyker upp,
stort minus till dem :P hehe!

men det blev en super rolig och trevlig kväll.. en helt underbar nyårsafton!
med god mat, bra sällskap och vänner, och ett jäkla firande av det nya året :-P

klockan fem i morse hoppade man ner i bingen för att få lite sömn,
somnade på 2 sekunder typ :P hehe!
och vaknade vid 13, 14 tiden idag!

nu blir det filmmys meed älskling!
är så glad över att jag har min älskling som alltid ställer upp och finns där för mej <3
nu längtar jag till vi ska ha inflyttningsfest så vi får visa alla nära o kära vår fina lägenhet :-)


over and out..



vissa människor förstår man sej verkligen inte på..
man tror man känner ngn så himla bra, men ack vad fel man kan ha!

skönt att de e fler än jag som tycker så iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback