helgen..

varför går alltid helgerna så fort?
det är helt sjukt. man hinner inte blinka förrän den är över känns det som..
även om man ibland hinner med en del ändå!

Denna helgen har vart kanonbra!
I fredags jobbade jag 7-16!
sen blev det att handla, så hämtade jeppe o mogge upp mej med matkassarna ^^ hehe
åkte hem.. plockade undan på 10 minuter,
sen en snabbdusch och påbörja dukjninh o maten!
men jisses, vi var sena i tiden och j & j var förtidiga,
ingen bra kombination! haha. försenade och förtidiga, det betyder att de krockar..
så Johanna o jocke fick helt enkelt hjälpa till att göra maten vi skulle bjuda på :D haha!
johanna stekte färsen, jocke hackade grönsaker, jeppe diskade o fixade sen håret ^¨
varför det nu var så viktigt när vi lagade mat, haha. söt <3
o jag dukade, kutade fram o tillbaka o tig fram grönsakerna .
men tacosen blev klart och lite vin på det innan de bar av mot bion"
som inte var ngn succe! den va inte så bra faktiskt "snabba cash"
sen blev det spel och massa prat här hos oss till ett på natten!
alla var vi trötta på slutet o skrattade åt de mesta :D haha!
eb mkt mkt trevlig kväll!

lördagen kom.. och de gjorde även tröttheten o huvudvärken tredej dagen i rad..
kände inte för att göra nått..
men tog tag mig själv i kragen..
så lite mat på de..självklart, de blev hasselbackspotatis,
rödvinssås, kött o sallad :D muums!
efter det blev det att dra på fest med Johanna!
en riktigt rolig o lyckad kväll..
som innehöll massa prat. rövåkning. papperskorgshändelse ^^haha!,
krogbesök, massa dans, dricka, och allmänt jääääkla craaazy kväll!

söndagen kom och det medförde mysdag med älskling <3

den bästaste o roligaste helgen på lääänge!
Tack till alla som gjort min helg så braa!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha kul att du gillade det! även om vi tappade bort varandra lite då o då;) Jag hade jätteroligt jag med :)

2010-01-31 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback