förkyld..

kan inte den där förkylningen släppa snart?
usch så drygt att vara förkyld! :/

ligger hemma på soffan idag med och snorar!
jäkla många som fyller år nu i mars har jag kommit fram till! :P hehe!
många paket som får inhandlas!
jahaja..så är det med den saken..

tänk att jesper fyller 25 nästa år..
sen året efter så blir jag det..
alltså om 2 år..
jag vet inte om man längtar eller inte..
men snacka att man måste ha en stor fetefest :P haha!
jag ska lätt hyra in brottardräkter o köra massa sånt på min 25årsfest! haha!
Jisses vad tiden går fort.. det är helt sjukt..

usch vad gammal man börja bli! :S haha!

nej de vill jag inte tänka på mer minsann..

--------------------------------------------------------------------
blir så irriterad på folk..
många som går igenom vårt trapphus och ut till stan..
kan dom inte ha vett att släcka cigaretten då?
eller grannarna som tänder den i trappan o sen går ut?
det luktar rök in i lägenheten!
jag hinner ju aldrig ta dom på bar gärning heller!
men ska minsann säga till dom när jag ser dom nästa gång!
BLÄÄ för dom!
inte så skoj att lukta rök här.
särskilt inte när man redan har svårt att andas pga förkylning o nedsatta lungor som jag har..
eller astma som Jesper!
nää.. minsann, ngn motta får det vara!
sluta förgifta oss!! :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback