lördag men känns mer som söndag.

igår hade jag en bra dag i skolan.
sen blev det en trevlig o mysig eftermiddag med min käre syster med familj.
blev grillning, prat och även wii-spelande innan de tackade för sig! :P
kvällen fortlöpte när Andy och Fie anlände

så ja idag känns de mer som söndag än lördag!
igår intogs det lite alkoholhaltiga drycker med vänner,
en riktigt härlig kväll med mycket skratt och spelande! :-)
själklart blev det sent och massa god mat även på nattetid ^^
det är så det ska vara helt enkelt.
vissa drack mer än andra, det resulterade att vi hade en däckad och snarkande Andy på soffan..
och ja, han sitter fortfarande kvar i soffan, haha!
----------------------------------------------------------------------

hur kan man inte bli glad när man får ett sms från linnea
och får frågan i morse när man vaknade.
- ska vi äta frukost tillsammans idag?
det kunde ju inte passa bättre då jag och jeppe hade vart o köpt frallor :-)
jorå, en sväng på stan, sen hem igen, jorå andy låg fortfarande och snarkade på soffan, haha!
ingen koll alls på att vi inte ens har vart hemma :P haha!
men hej och hå, även andy hann vakna till liv, 2 koppar kaffe senare var även andy en människa igen,
en trött sådan dock!
Jag kunde inte få en bättre start på dagen,
en mysig o trevlig frukost tillsammans med vänner, de kan inte bli bättre!


en bra och underbar start på dagen trots andys högljudda snarkningar från vardagsrummet! haha!
hej o hå så välkommnar vi lördagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback