torsdag.

torsdagen är kommen
skulle egentligen på intervju idag
men det blev inställt. så ska ringa han i nästa vecka och boka in en ny tid!

så istället för intervju blev det ett pass på gymmet.
sen har de plockats lite här hemma o sådär..

imorgon är det fredag och ack vad skönt de ska bli med helg!
även om jag har vart ledig hela veckan så är det en annan stämning på helgen..
och dessutom är alla lediga och man har älskling hemma med :) myys!

imorgon blir det ett besök hos syon med, så då händer det grejer i mallans liv ^^ hehe!
efter det blir det förhoppningsvis att åka på en annan arbetsintervju.
nu är det många bollar i luften.
känner sig lite stressad med allt. men de komer nog bli bra tillslut.
nu har jag gjort klart kursen iaf. skickat in den sista uppgiften ikväll.
skönt att ha det avklarat. nu är det bara en sak till som ska avklaras, högskoleprovet.
men det får blir som det blir! :-)


hela helgen är planerad,
o jag känner på mig att det kommer bli en kanoooon helg,
med fina och roliga vänner <3
det som står på schemat är bland annat:
högskoleprovet,grillning, ut och äta, lite fest,
alkoholhaltiga drycker, filmkväll osv osv!

kommer bli greaaat det känner jag på mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback