måndag

måndag och ny start på ännu en vecka.
toidn bara flyger iväg.
nu är man mer ett år äldre med.
det firades med familj och släkt på fredagen! :)
en mysig fredagskväll.
även min små stjärnor va på plats, Isac och Wiggo <3

På lördagen sen vaknade vi ganska tidigt.
älskling kom in med frukost på sängen! myyys!
sen åkte vi till högskolan för de hade öppet hus.
så man vet hur det ser ut där om man skulle komma in! :)
på kvällen blev det party med vännerna!
några bortfall blev det men blev mkt och lagom med folk ändå.
senare på kvällen blev det utgång.
hade en riktigt rolig kväll! :-)
med mkt lek, snack, dans och god dricka!
Tack allihopa för de fina presenterna och
tack för att ni gjorde min kväll så bra :-)

igår var det mest slapp som gällde.
det första jag gjorde när jag vaknade var att plock undan,
torka golvet!
efter det vaknade även hjärtat.
sen slappade vi mest!
På kvällningen var vi ute och gick en helv timma
sen köpte vi godis, kom hem och slog oss ner i soffan..
tittade på film och bara myste! <3

idag blir det jobb! 10-14!
sen blir det hem o starta tvätten och en runda till gymmet :)
Och jag måste även passa på att gratulera
Ann-sofi och Rille som fick en liten gosse idag vid 03 tiden!

Jag var inte så dum på att gissa ändå..
både dag och kön rätt ^^ hehe
är så glad för er skull. äntligen har ni han i er famn.
så som ni har längtat,
stort GRATTIS!

och även grattis till Jonna på sin 23årdag idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback