Fredag, sköööönt!

vart hos syon idag.
så  nu är jag mer förvirrad än ngnsin!
den förra syon sa att jag inte behöver ha Matte B till det jag skulle söka!
för det skulle inte börja gälla förrän hösten 2010!
så skönt tänkte jag! då slipper jag läsa till det!
så gör jag högskoleprovet så ökar chanserna lite iaf till att jag kommer in!

så det ska göras imorgon.
bara det att man måste ha Matte B!!! det har börjat gälla!
och det finns ingen chans att jag hinner läsa upp det nu!
så jävla surt!
blir så irriterad!
men ska söka de andra två utbildningarna jag vill gå iaf!
kommer jag inte in på ngt av dom, tänkte jag gå klart undersköterska-utbildningen.
jag har inte så mkt kvar av utbildningen, för jag läst så mkt poäng o kurser!

så vi kom fram till att jag har bara drygt,
lite mer än EN termin att läsa så är jag utbildad usk!
så nu är jag kluven..
kanske man ska satsa på att läsa denna kommande terminen ut för att sen
plugga vidare ännu mer till det jag vill bli nästa år?
för grejen är ju det att de 2 utbildningar jag ska söka nu,
kan man bara söka 1 gång om året.
ska jag strunta i den chansen i år? och fortsätta usk-utbildningen fast på heltid?
eller ska jag söka alltihopa och sen ta ställning till det? hmm..

usch, jag är helt kluven!
hade jag pluggat klart usk-utbildningen hade jag ju klämt in matte oxå.
och hade haft alla behörigheter till nästa ansökningstillfälle..
till det jag egentligen ville från början?
men är kraven detsamma då? eller har de höjt ytterligare?
eller sänkts? usch.. detta är inte lätt minsann!

sitter med två ansökningsblanketter här hemma iaf!
och den tredje utb. är ingen mening att söka om man inte har matte B!
så frågan är, ska jag satsa på det och chansa på att jag kommer in
och hinner läsa till usk under tiden?
eller ska jag söka dessa 2 andra som jag vill väldigt mkt också,
för att sen ta ställning till allt? förvirrad..

Förvirrad, ledsen, beslutsångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback