frågor och svar :P

Nämn något som gjorde dig glad igår: när älskling kom hem från jobbet och myste med mej :-)
Vad gjorde du kl 08 imorse: jag låg fortfarande i sängen då, orkade inte gå upp :P
Vad gjorde du för 15 min sedan: var nere o la i en maskin tvätt till :D
Det sista du sa högt: hejdå...tror ja
Det senaste någon sa till dig: hejdå...de tror ja me...
Vad har du druckit idag: jag ha nog inte druckit ngt idag :P haha!
Vad var det senaste du åt: pan pizza
Vad var det senaste du köpte: hmm..måste nog vart mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä..
Vad är det för väder hos dig nu: lite solsken minsann
Godaste glassmaken: päron, vanilj med cola eller lakritsrippel. mums :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte vad man ska tro..
Sover du tungt: har nog inte hänt på länge nu..eller jo på lördagarna med alkohol ikroppen sover jag som en död gris :P haha!
Drömmer du mardrömmar: ja till och från gör jag det.
Trivs du med ditt jobb: om man ändå hade haft ngt jobb :S
Favoritklädsel: myskläder ;)
Favoritlåt just nu: i need you
Vad ser du om du tittar till höger: lite trädtoppar som vajjar :D
Vad gör dig glad just nu: att älskling snart kommer hem :-) och då ska vi göra mat :P haha!
Vad ska du göra härnäst: mat, är hungrig :P
Höger eller vänsterhänt: höger så klart!
Humör just nu: skallevärk o trötthet...hungrig..gnällig helt enkelt :P
Favoritgodis: choklad, gott och blandat
Kläder just nu: jeans och linne
Sommarplaner: sommaren är väl över nu? :P
Hur många kuddar sover du med: ja 3 ligger deju i sängen men oftast används baar 1 eller 2
Spelar du något instrument: nej för tusan..de där med att man va tvungen att spela blockflöjt skrämde mej från allt som instrument heter, likaså när man trillade av trumpallen framför hela klassen :D haha. men visst gitarr hade inte vart helt fel o kunna..men nej :P
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska :P
Vad är viktigast för dig: dom som betyder...
Är du kittlig: nää..inte alls mkt faktiskt..
Snarkar du: nää jag pratar mest :P
Stjärntecken: vädur...
Äckligaste insekten: såna äckliga som ser ut som STOOORA myggor. BLÄ!
Stökigt eller välstädat: städat så de ser snyggt ut...man borde skaffa sig en självgående dammsugare...
Längtar du mest efter just nu: att älskling ska komma hem... så vi kan göra mat och mätta min hungriga mage :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback