utrensningen har börjat... :S hehe!

ja jissunam vad skit man har :p hehe.
nu har utrensningen börjat iaf, det gick mer smärtfritt än vad jag trodde :p
fast än har vi inte kommit till skor, väskor och skärp..
det är dom 3 sakerna som är hemskast att rensa ut.. haha!
då kommer det bli jobbigt..
har iaf rensat ut nu i  3 ½ timme, lite mer än halva rummet
och 3 sopsäckar fyllda med saker jag kastar..
både smycke, papper, hårgrejer, pärmar osv osv osv.
listan kan göras lång..
men nu är det inte överdrivet mkt kvar att rensa ut ur rummet.. hehe
hann rensa ut badrummet med och mitt egna badrumsskåp.
mkt skit där med :p haha
men nu återstår de 3 garderoberna och skärpen, skorna.
sen alla kartonger som är fyllda med flytta-hemifrån-grejer som finns i lägenheten och
alla kartonger med samma sak i som gömmer sej i källaren..
och resten av alla kartonger i källarn med massa olika grejer i..
så en hel del jobb återstår...
ska nog boka om tvättiden och fortsätta utrensningen på torsdag istället :P
så det blir lite gjort..
och saker som ska läggas ut och säljas med.. så man blir av med det..
typ sängen, datorbordet osv.

andra små saker som smycke, kläder, böcker osv kommer jag ställa mej o sälja på loppis :D haha!
så kanske man kan tjäna sej en hacka på lite skit ;o) hehe!

nehe..nu blir det matlagning.. sen kommer älskling hem..
lääääängtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback