torsdag..

redan torsdag så nu är dte snart helg igen.
jisses vad tiden går fort..
helt sjukt..
andra veckan man är arbetslös nu med..
så denna månaden blir fattig! trist!
men så är livet ibland.
denna helgen blir det lugna gatan..
och så blir det dop på söndag! :-)

igår vart det en träff med syon..
fick lite perspektiv på saker och ting.
så den chansen jag har för att komma in på utbildningen jag vill gå..
så får jag göra högskoleprovet!
så jag ska nog försöka mej på det,
fast tror inte jag kommer får så bra resultat på de.
men då har jag iaf gjort ett försök! :P hehe!
verkar vara sjukt svårt högskoleprovet..
menmen..
dessutom måste jag läsa matte B. suck! aja.
man får inget gratis här i världen, man får jäkla kämpa sig till ALLT!

efter syomötet blev det att gå en sväng på stan med emma!
och en fika på stan..
sen blev det hem o fortsätta med tvätten.. :P
och göra mat, lasagne :-) mumsigt!

Idag blir det mest att ta det lugnt.
ska hem till mamsen senare och fortsätta med rummet..
packa, rensa!
ska även hinna med att plugga! :-)
så jag blir klar med kursen snart! :P

nuu blir det duschen.. :-P
sen lite lunch, älskling sparade lite lasagne till mej i kylen. muuumma!

over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback