kärlek.

Jag älskar verkligen min Jeppe.
Han är helt underbar..
han står ut med mitt gnäll när jag är sjuk,
torka mina tårar när jag är ledsen,
skratta med mej när jag är glad,
finns alltid där oavsett, han är min kärlek.
Jag är glad att jag vandrade hit den kvällen..
när du bad mig komma..
när allt nästan gick åt skogen..
men de gjorde de inte,
för jag gav inte upp dej..
jag kom hit..och..
istället fann vi varandra när jag kom hit..
och hållt ihop sen dess..
Jag älskar dej Jesper Svensson
och ser framemot till flytten som snart ska bli av.
Du är underbarast, du är inte bara min underbara pojkvän,
du är även min bästa vän!
och jag älskar dej såå mkt
Tack för att du finns!

<3 ALLTID DU OCH JAG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback