torsdag..

torsdag och en dag närmare helgen.. sköönt!

nu har jag precis duschat efter ett hårt pass på gymmet.
är helt slut nu :S hehe!
men de e skönt. då känns det att man ha tränat..
imorgon blir det att gå o lägga sej tiiiidiiiigt :P hehe!
Hoppas vi hinner hem till bowlingen på lördag..
men det tror jag att vi gör. de bör vi göra!

sminkpartyt igår var great, tack för de johanna :)

nu är det bara 13 dagar kvar till vi flyttar <3
var o tittade på ett köksbord igår, det var jättefint.
lite skaft i ena hörnan av bordet, men det duger åt oss så länge.
ska ha det tills vi hittar ngt vi verkligen vill ha! :P
o då säljer vi det igen :P hehe!
det är lite irriterande måste jag säga att det har kommit ut sjukt mkt 3or
med bra hyra (typ lika mkt som vi ger för vår 2a)
och lagom stora, precis som vi ville ha egentligen,
men de fanns det inte när vi letade..
så illa.. men vår 2a vi ska ha den kommer bli great!
helt nyrenoverad juh..
myyyyys <3 nu längtar jag tills flytten <3
allt börja falla på plats. vi ha ett provisoriskt köksbord med 4 stolar till.
vi har valt tapeter, färg och ska välja golv idag..
sen när vi väl flyttar in våra saker får vi mäta och kolla om vi kan köpa de saker vi vill ha :D hehe!
niiice, jag lääängtar!

nu ska jag ta och plugga ett tag innan älsk kommer hem..
för då blir det jäkla kramkalas!
saknar min jeppsson idag <3 myyyycket!

ha en bra dag.

kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback