tisdag.

o med min tur är man typ sjuk.. alltid lika kul.. :/
imorgon ska jag ju börja flytta ner mina saker.
hoppas jag kryat på mej tills dess..
började igår kväll med att jag frös o ont i magen..
bedövad känsla i bröstkorgen.. sjukt märkligt..
kände mej febrig..
men resulterade i inte alls mkt sömn..
har sovit i en timme inatt...och idag hade jag saker planerat...
packa, jag håller på att tvätta, ska in till banken sen,
hem till mamma o fixa med papper,
packa bilen ikväll full med kartonger så den bara är att köra ner imorgonbitti.

älskling tyckte inte att jag skulle göra allt jag planerat idag för då kanske jag blir jättesjuk..
utan försöka vila så ska han hjälpa mej med att packa bilen,
o packningen som vi ha kvar här hemma.
man ska inte anstränga sej menade han,
för då blir jag bara ännu sjukare..
och det vill vi inte nu när det är så mkt vi ska göra..
med både den nya o gamla lägenheten. packning ner och upp.
städning, diskning osv. usch :/


hehe...måste bara säga med, ser ut som ett bombnedslag här..
o man känner sej som en luffare :P haha.
det var som igårkväll..
vi packade..(har packat ner alla tallrikar osv. ) så skulle vi käka..
det var då luffarkänslan kom fram..
satt här i soffan, med tattiga inneskor, inga gardiner, inget på väggarna,
kartonger och påsar överallt, äter pasta på en papperstallrik men för att inte känna sig allt för luffig så la ja några oliver på för att lyxa till, de kändes bra :D haha! dessutom har jag troligtvis en bryten tå!
yeaaah, detta är livet. hahaha!

just nu är jag bara trött..sjukligt trött.. ska ta en macka..
lägga mej på soffan o glo på tv en stund..
vänta på läkarstationen ringer, för ska nog boka tid att ta vaccin.sprutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback