skriver o skriver..

usch ja vad jag skriver..
nu har jag suttit här i snart 2 timmar, med 2 pauser som har varit ner till tvätten o sen upp igen..
o så pluggat lite till o så ner efter en timme igen :P haha.
jag känner att jag är inte helt fullärd på de här med tvätten.. haha
jodå, jag tvättar varje vecka o kan de där..med grader..
60 och 40..
men idag kom det ett moment..
skulle jag kunna torktumla mina tumvantar?
hmm..jag tänkte så de rykte.. eller inte..
jag tänker som jag alltid tänker.. kläderna måste ju torka på nått sätt..
man kan väl tumla allt? men ohh nej de vet jag nu att man inte kan :P haha

så i alla fall så kastade jag i dem i tumlarn, mina fina vantar..
men kom på.. tänk om de inte är till för att tumlas,
då ha jag inga vantar imorgon när jag cyklar till jobbet..
nej fy tusan.. upp med telefonen o ringde..
Jorå..pappa svarar i andra änden..
- du jag tänkte bara fråga... kan man tumla mina vantar?
- skratt är det enda man hör o sen lämnas luren över till mamma!
- det är till dej!
haha..jadu..pappa, din starka sida verka inte vara att tvätta heller
,därför luren gick så snabbt över till mamma. jag vet vem jag släktas på. haha

mammas svar var snabbt o enkelt
- nej , klart du inte kan tumla lovikavantarna, de blir ju som en boll sen..
- åh jäklar. okej. det var bara de jag undrade..

så ja..det blev att kasta ur mina vantar igen o nu hänger de glatt här jämte mej på tork..
fast gladast är nog jag som slipper cykla utan vantar imorgon :D haha!
tur att man har mamma :D
Så jag var nog inte riktigt fullärd, men nu är jag det :-)
kör allt på 40 som man är osäker på och undvik tumla skjortor
och lovikavantar så har man allt under kontroll :D

JAG ÄR FULLÄRD! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback