mysig helg.

en helt kanon bra pch mysig helg är över.. :P

i fredags blev det att umgås med tjejerna..
så det blev idol, god mat och så massa snax till idol :P hehe!
tack för en jättemysig och rolig kväll :-)
det var dags för hemfärd och jag skulle åka med emsan :P
Bara det att rutorna var lite dimmiga...
blev till att skrapa rutorna :P härliga skratt innan vi var i stan
och emma hade fickparkerat.  mkt bra gjort :P
sen följde hon mej runt kvarteret :P haha
innan hon begav sig hemåt!

lördagen bestod mest av att rensa i jespers lägenheten och köra skräp :P
och jakt på bananlådor :-P haha!
blev hem till svenssons innan vi skulle hem igen..
där fixades det med golvläggning, pluggande och lagning av en dator..
full fart med andra ord..
själv satt jag i läste i johannas snuskbok :D haha!
mkt intressant.
efter ett tag åkte vi hem och johannes kom o gjorde oss sällskap till tacosen :D
sen blev de en lugn kväll med asti och lite alkoholhaltiga drycker
och film innan vi gick o la oss :-)
hur mysig lördag som helst

söndagen kom o den bestod mest av slapp :P som vanligt..
älskling installerade om min dator med, super nöjd nu :D
och allt verkar funka,
han e bäst den där jeppebus (L)
love you long time :D

idag har dagen bestått av att ringa samtal, men utan framsteg..
pluggat och ska nu renskriva allt på datorn..
lunchat, duschat osv.
en dag som jag ändå jag känner att jag har fått ut ngt nyttigt av :D
så det känns bra.
tänkte snart ut o gå med..
kanske känns bättre i ryggen då, ha så ont i den idag :/

nehe..över till plugget..
over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback