trött söndag..

trött idag? som faaan..
usch, förstår inte vad de e med mej. jag är trött hela tiden..
kan inte sova heller..vaknar klockan 6,7 varje morgon!
Hoppas jag lyckas sova ut imorgon iaf när jag e ledig :-)
det hade jag verkligen behövt..
gnällig idag? svar jaa! :P

Igår blev de ferre iaf hemma hos Jocke, mkt trevligt.
fisan och ida kom dit med :-) Gittans!
efter en rolig förfest blev det sen utgång på compa :P
mkt niiice det med ;-)
sen blev de fyllemat på toms corner..
pizza och vegetarisk-rulle, för jäävla gott :-) hehe!
efter denna nattmåltiden vandrade jag, andy o jeppe hemåt igen..
en helt klart rolig och lyckad kväll :P hehe!
Tack så mkt för en rolig kväll allihopa <3






en del människor förändras aldrig...suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback