trött lördag..

så fruktansvärt trött är jag..
klantar mej och är fumlig heeela tiden..
lite jobbigt börja det bli faktiskt :P haha!
slår mej. tappar saker, bränner mej.. spiller, ja usch..klantmallan är i farten!

Jag o Laaiisa står o prata samtidigt som jag häller  vatten i en spann..
men titta självklart inte på spannen utan på Lisa..som börja skratta efter ngn minut..
vänder mej om..och japp..översvämning ur spannen på högsta nivå..
detta tyckte Laiisa va mkt kul, men tur att man kan glädja någon så att säga :P haha!

jag är trött, ha ont i örat och mkt fundersam över kvällningen.. :S hmm..
aja..man får väl se hur de blir.. de löser sej säkert..
jag o fisan gjorde nyss lite planer, nu ska vi bara ta reda på om den funkar ;-) haha!
Gums <3


Över till att skrubba kylarna, kuuul *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback