torsdag o jag är sjuk..

typiskt, nu är jag sjuk igen.. va ju typ bara en vecka sen som jag var de..
förkylning på förkylning, heshet på heshet. nej nu har jag ringt doktorn..
ska bli uppringd vid elva!
trög i andningen, ont i bröstkorgen , sjuk o gnällig? svar JA!
nu får dom fasiken hitta vad det e för fel på mej..o mina lungor.
Igår  va jag så jäkla lipig, haha.. hade nog hög feber..
blev bättre sen när jag tog en alvedon.. :P
stackars jeppsson..
började tom lipa när jag tappade min smörgås på golvet..
vadå känslig? hahaha!

jag som skulle träna o komma i form..så bra har de gått med de..
har fått ställa in introduktionstiden på gymmet 3 ggr för jag har blivit inringd på jobbet o sen vart sjuk :(
så typiskt, de e nog inte meningen att jag ska träna :( snyft!

idag mår jag lite bättre iaf...men ha svårt att andas, hostig, täppt i näsan osv!
men helt klart bättre idag än igår..
idag när jag ändå ska gå hemma..
ska jag plugga, städa, och ringa massa samtal.. :-)

Ha en bra dag allihopa, de ska jag försöka ha iaf :-)




tycker om dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback