måndagen är kommen, ny vecka. nya utmaningar :P

måndagen började med en arbetsintervju, jovisst fick man jobbet minsann..
känner mig lite kluven för det hela..vissa saker känns jobbiga. men man vänjer väl sej..
ska bli kul oxå, att göra något annat..

iaf..telefonen ringde när jag körde till asarum..
mkt riktigt blev man inringd...så av bar det mot mörrum efter intervjun.
o så har man vart mattant idag..
barn är roliga minsann..
-vad heter du? - Tycker du om att vara här? - jag ser att du har ögonskugga på dej.. osv!
mkt att tänka på som vanligt.. men gick mkt bra idag..dock är jag helt slut i huvudet..
det är man alltid när man kommer till ett nytt ställe..
ska dit imorgon igen och jobba..så det betyder, att än en gång till blir gymmet inställt för mej..
nu när man äntligen orkade ta tag i det igen..efter vart sjuk..
så jaa..det är nog tredje eller fjärde gången gymmet blir inställt nu..suuuck!
jag ger upp nu!!!!!
o håller fast vid att.. beachen 2009 inte kommer finnas i malins värld i sommar! :P
nepp, jag kommer hålla mej på det torra... det nii!!! :P haha!


God jul!

Over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback