lugn söndag men lite motion minsann :-P

har blivit en ganska lugn söndag..
blev lite städ innan idag..och tacokäk med jeppe..
jesper vart duktig o städat ordentligt.. :-)
sen blev det lite tvättande.. men mest har vi chillat :P hehe!
de där med tvätt är ju inte ritkigt min grej..jag e liksom på lära-mej-stadiet! hahaha

Sen blev det långpromenad med martin..
var ute och gick i lite över en timme, riktigt skönt..
att kunna ut o röra lite på sej igen..hoppas nu bara jag inte bli sjuk igen..
sista biten hem i benen va ganska tungt faktiskt men de va bara till att promenera på :-P
hem kom jag och en dusch och lite mat slank ner i maten..
innan jag nu fastnade framför datorn och tvn :-P hehe!
yeaaah..

lär inte skriva så mkt mer idag..
så godnatt på er..
imorgon är det arbetsintervju som gäller ;-)

Puss och kram..

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback