jo jag tackar jag vilken lugn helg..

jorå, så att säga.. en lugn helg va inplanerade, en lugn helg fick det bli!
i fredags gjorde jag...hmm..ingenting praktiskt taget..
Jag följde med jesper o co o spelade basket, men sjuk o krasslig som man är avstod man att vara med..
satt på bänken o skrattade åt dessa sjuka grabbsen..
Bergvall klättrade upp i en klätterställnin o fastnade, han gick på månen osv. hahaha!
ganska kul. blev teleprat med misan med, altid lika trevligt..
sen körde andy hem oss så satt jag oc jesper o glodde på film. mys <3

Lördagen igår..övervägde jag faktiskt att gå på party, men jag avstod! hehe
Så det blev mysdag och kväll med älskling!
Vi va på stan, på apoteket, vi var o handlade.. gjorde tacos!
både trodde klockan  va mer.. så blev helt paff när vi kollade på klockan o insåg att den bara va fyra! haha
sen blev det mys i soffan, skulle kolla på film..men så kom vi på att det faktiskt va lördag..
så då fick vi käka godis.. så promenad in till stan och köpte godis..
hem igen..sen blev det filmtittande, mys med godis, popcorn och bra sällskap <3
min jeppsson <3

söndagen idag får man väl se hur man spendera.. är ju sjukt fint väder ute iaf :-) :-)

vad har ni gjort i helgen då? :-)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback