inte bara en utan två sprutor..

ja jag tackar ja.. nu är jag sjuk igen..
så idag blev det besök hos doktorn..
där jag fick göra ultraljud i nyllet, japp i facet, på bihålerna..
normala människor brukar göra sånt på magen..men inte jag inte!
han kletade på kallt klet o drog med den där grejen i nyllet! fräscht :P
jaha..nej han såg inget på ultraljudet...
så nu ha man fått remiss till röntgen..
för denna läkaren tog mej på allvar o sa själv att något är ju fel på mej..
 han va beredd att utreda de hela och inte som de andra läkarna jag ha haft!
Jag gillade helt enkelt lennart, japp!
sen va de dags för labbet, sänkan togs (som va bra) och
sen ett blodprov som ska skickas iväg..
men nej..det blev inte bara en en spruta som tänkt. utan två!
suck på den sköterskan.
Hon skyllde på att min blodåder va lite seg o trög idag..jo jag tackar jag! pucko!
 fy tusan vad ont de gjorde..
men ja..det var minsann inget att hänga läpp för utan fram med andra armen o in med sprutan!
så nu inväntas svar.. skulle ta ca en vecka innan de fick svaren..

usch..jag kommer aldrig hinna bli snygg inför beachen 2009
så hejdå till den och hej till grillplatser, jobb och soffan! :P
jag ger snart upp.. är jag inte sjuk (som jag typ vart nu ett tag) så jobbar jag..
hejdå beachen 2009!

och hej till soffan redan nu..... vatten päron o popcorn? ja tack :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback