hård fredag, lugn lördag, trött söndag :D

en riktigt hård fredag blev det...
lördagsmorgonen va fylld av ångest och huvudvärk =S
min första tanke - ska aldrig mer dricka alkohol :P
festen va skoj, men sen hände ett o annat, lite skavanker under kvällens gång..
men det gör inget.. det va skoj så länge allt varade!
jag va hemma i sängen vid ett..
vaknade kl 6 med en gaffel i handen när telen ringde..
så med andra ord käkade jag nattamat i sängen :P hmm..
nej jag vet,jag är inte som alla andra :P
det va sis som ringde...mitt minne sviktar ju lite ibland. men hennes hade förvunnit helt :P
jag vet hur det är, heeemskt!

Lördagen vankades det jobb, så det blev jobb till halv fem..
sen skjutsade robbsi hem mej till jeppsson..
där käkades det, åt och gjorde mig allmän ordning :P
sen kom Jesseboy hem med juh <3 saknad <3
klockan tickade på och tidoptimisten mallan insåg att kliockan ändå hade blivit ganksa mkt :P
så vid nio tiden drog vi till holje. planerna var att vi skulle åka hem vid typ elva eller nått igen..
men de planerna sprack så jag och johanna var mer eller mindre
vid våffelsnubbarna hela kvälla o käkade våfflor..
men nej det va inte de enda vi åt, men vad vi åt behöver vi inte gå in på :P
öltältet stängde vid ett så då dorg vi hem. skönt :-)
tony körde :D
en bilresa och en spya i bilen och en klökande malin.. sen va jag framme..
fy tusan.. Tonys bror va de som spydde :P örk!
kom hem till jeppsson..pratade och fulade oss lite innan vi gick o la oss..

idag vaknade man sjukt trött, orkade knappt titta..
idag ska jag hem o byta på blixten o sen ska jag fan inte göra ett skit. haha
kanske ut o gå efter jobbet ? hade iofs vart skönt :S

nej... åter till arbetet. ha det så bra.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback