Vad får folk allt ifrån?

ja..det är en lite rolig fråga!
Folk tror dom vet så mkt för att dom har ''hört'' eller hittar dom bara på för dom inte ha ngt bättre för sej!
jag vet egentligen inte vilket som är värst!
men det är inte alltid sanningen minsann om man får höra saker! haha!
då det finns som sagt folk som hittar på saker!
Fast ibland e de ganska kul o höra vad folk ha sagt om en..
det senaste jag fick höra nu var ''varför inte berätta att du har kille i ronneby?''
hahaha..vem fan skulle det vara? Ronneby av alla ställen med! hahaha..
Jaja..folk är roliga ibland minsann och dar! ;-)
Det var likadant när jag va på en fest för länge sen o mötte en tjej där..
som hade hört saker, men inget av det stämde typ! hehe.
Ganska roligt att höra vad folk har sagt om ens vänner, eller sej själv ibland..
när det bara är såna löjliga saker liksom! :P hehe!
Folk snackar i denna lilla skitstaden! :P sånt man får ta oavsett om man vill eller inte!

Men något jag har lärt mej i denna lilla staden är att man ska inte lyssna på allt man hör..
och man måste skapa sin egna uppfattning om folk och inte gå på vad man ha hört!
Det är mycket viktigt!


När jag ändå är inne o pratar om sånt här utser jag
JOHANNA till månadens bästa
!
För hon är nog den människa som minst dömmer en annan människa!
Jag har aldrig heller dömt människor, eller iaf försökt att inte göra det!
Men johanna har öppnat mina ögon ännu mer!
Vet ingen som är så öppen mot alla sorters människor som hon!
Hon umgås även med alla sorters människor, o när någon säger ngt emot henne.
''varför umgås du med han tex?'' Du behöver inte vara med, take it or leave it är Johannas motto!
Tummen upp för Johanna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack tack!!:-)

2009-03-06 @ 10:04:57
Postat av: Malin

varsigod skrållan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback